Serwis i reklamacje
Serwis
Po zainstalowaniu placu zabaw wszystko powinno być idealnie proste. W celu zapewnienia najwyższego możliwego bezpieczeństwa na placu zabaw oraz utrzymania długotrwałej funkcjonalności i trwałości produktów, zalecamy coroczny przegląd serwisowy.
Reklamacje
Plac zabaw musi być zawsze sprawny, a bezpieczeństwo musi być na najwyższym poziomie. Jednak wszyscy producenci otrzymują reklamacje, a w rzadkich przypadkach, gdy otrzymujemy reklamację, bardzo ważne jest dla nas jak najszybsze usunięcie wszelkich usterek.
Jeśli, wbrew oczekiwaniom, doświadczysz usterki lub wady jednego z naszych produktów, prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji.
Aby jak najszybciej rozwiązać problem i zapewnić najlepszą możliwą obsługę, prosimy o podanie następujących informacji:
1) Krótkie wyjaśnienie usterki
2) Zdjęcia - zarówno zbliżenie usterki, jak i zdjęcie całego produktu
3) Informacje z certyfikatu typu (etykieta na narzędziu, zawierająca również numer produkcyjny)
4) Informacje kontaktowe (nazwa firmy, imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail)
5) Kopia faktury wraz z informacją o roku produkcji
Po otrzymaniu reklamacji przez firmę Elverdal nasz dział serwisowy przeanalizuje materiał i skontaktuje się z użytkownikiem tak szybko, jak to możliwe.