Warsztaty - nauka zakotwiczona fizycznie

    Podczas naszych warsztatów na temat "fizycznie zakotwiczonego uczenia się" doradzamy, jak najlepiej wykorzystać przestrzeń zewnętrzną w nauczaniu, aby zwiększyć gotowość uczniów do nauki. Wykorzystujemy teorię fizycznie zakotwiczonego uczenia się, która wraz z przerwami energetycznymi, treningiem motorycznym i aktywnością fizyczną w życiu codziennym zwiększy wyniki uczniów w nauce i życiu społecznym.

    Na tej stronie można również zarezerwować warsztaty z konsultantką ds. ruchu i uczenia się Smillą Thorsager.


    Jak zwiększyć gotowość uczniów do nauki

    Istoty ludzkie - i nasze mózgi - ewoluowały od zarania dziejów poprzez interakcję między ciałem a środowiskiem. Oznacza to, że oddzielenie ruchu i umiejętności motorycznych od procesów poznawczych będzie nienaturalne dla naszego mózgu i nie będzie tak skuteczne, jak wtedy, gdy zaangażujemy nasze ciała w sam proces uczenia się. Nazywa się to ucieleśnionym uczeniem się/ucieleśnionym poznaniem.


    Pracujemy z ucieleśnionym uczeniem się poprzez przerwy energetyczne, trening motoryczny i aktywność fizyczną, aby zwiększyć gotowość uczniów do nauki.


    Przerwy w zasilaniu

    Przerwy mocy są również nazywane przerwami mózgowymi, lodołamaczami i energetyzatorami. Przerwy energetyczne trwają od 5 do 10 minut i mogą być wykorzystywane podczas lekcji, gdy trzeba zwiększyć uwagę i motywację uczniów. Daje to uczniowi nową energię do nauki. Przerwy mocy mogą, ale nie muszą, zawierać temat związany z przedmiotem.


    Trening motoryczny

    Trening motoryczny obejmuje trening podstawowych zmysłów, takich jak zmysł przedsionkowy, zmysł dotykowy i zmysł kinestetyczny. Wykazano, że trening tych zmysłów ma kluczowe znaczenie dla optymalnego uczenia się.


    Aktywność fizyczna

    Aktywność fizyczna to ruch, podczas którego trenuje się siłę i wytrzymałość ciała. Celem niekoniecznie jest nauczenie się czegoś nowego podczas wykonywania ćwiczeń. Jest to środek do osiągnięcia głównego celu: "Gotowości do nauki".

    Ubierz się odpowiednio, aby w pełni wykorzystać przestrzeń zewnętrzną


    Włączenie ruchu do nauczania wymaga czasu i praktyki. Podczas warsztatów przedstawimy praktyczne przykłady ćwiczeń, które można wykorzystać w różnych przedmiotach, a Ty zyskasz narzędzia do opracowania ćwiczeń, które pasują do Twoich tematów i wyzwań.

    Otrzymasz również wskazówki i szansę na ćwiczenie, a nasza konsultantka ds. ruchu i uczenia się Smilla Thorsager przekaże ci informacje zwrotne.

    Będziesz w pełni przygotowany do wykorzystania przestrzeni na świeżym powietrzu w swojej praktyce dydaktycznej, co zaowocuje szczęśliwszymi, bardziej zmotywowanymi i nie tylko bardziej gotowymi do nauki uczniami.

    Zarezerwuj swój warsztat tutaj

    Smilla Thorsager, MsC Sport i Zdrowie
    (+45) 35 13 32 22 / contact@elverdal.com

    Cena Euro 2.000,- (bez transportu)